assalamualaikum


Thursday, December 29, 2011

hentak hentak kaki

assalamualaikum

pemuda yang lebih dikenali sebagai ah meng
sari berita utama . seorang pemuda umno batu pahat tak dapat balik kampong selama setahun ahernya pulang ke pangkuan keluarga nya di sarawak lewat petang tadi . berita selanjutnye pemuda dalam keadaan lemah longlai apebila sampai sahaja ke rumahnya di sarawak . menurut ibunya yang lebih dikenali sebagai kak limah memberitahu bahwa anaknya ini mengalami gangguan mental selepas tak terima kenyataan bahawa selama semingggu tidak menerima sebarang pangilan ataupon mesej dari SESIAPA pon -sumber sendiri-

okey sadis aku bace berita kat atas ni . aku saje tak contact ko jus na tgk ko contact aku tak . btw tak kesahla . hak ko bukan hak aku . aku bukan sape nak suro ko mesej or kol or miskol aku kt fb? lg cam haram . aku harap kat ko ko pulak taley harap . terase macam orang lain je lebih hepi kan hidop aku . tambah saket lagi when aku nak tgk mi4 dengan die tapi ko dah tgk dengan orang len . membe lau buat aku camni pon boley kecik aty bai . so, the end of da story sukati hang lahh . act mmg ko tade sala ape ape bagi aku ko macam mengalah but show somting bout luv if u rely luv me . eh aku pulak emo pasal pemuda itu kan . caring lahh bukan ape .

sukaty hang lahh
same tak dengan yang atas " sukaty hang lahh "
minte maaf la sebab aku gune ayat macam kasar o geli  . but mmg itu yang aku nak cakap . tayah tgk 3 idiyot , tentang engkhau , ombak perindu . cerita aku lagi sedih

cincaulouk

No comments: