assalamualaikum


Wednesday, December 7, 2011

sem belit


assalamulaikum

setelah kajian singkat dibuat , aku rase sem ni merupakan sem sem belit iaitu constipation atau konstipasheng . maksud wikiwikimedia apebila 'samting' stuck on the kering road n where s no water absorb on the "samting" . penat tiap tiap ari kene siap awal sebab ade lab di pagi hari . no water absorp sebab basuh muke jek :-p selekeh rite ? act malam tu aku da mandi lewat b4 tido *cehalasanmu

duit banyak keluar sem ni . tadapat nak menabung untung cuti cuti mendatang . korang dapat ptptn tu harus ler bejimat cermet . gunekan kejalan NYE pun adoai sekali masuk hamek ko beriban sampai nak aje aku curik kad bank korang . bia padan tak dapek keluakan duit wekk ! aku pinjaman fama ni segan je nak mintak duit lebih dari diorang . kang ade lak mak aku cakap aku ni membazir . paleng bazir pon aku lepak mcd je huu :'( 

okeyh sem ni ade praktikal akuakultur . baru berangan nak bela udang galah tp kene pulak bela ikan keli . act kene gune modal sendiri . bela dalam mase 3 bulan pastu harvest then kene jual sendiri pulak kat pasar malam n untung masuk kocek sendiri . camne aku nak balik rumah kalau kene jage ikang  . ni yang nak sembelit niii . huhh aku nasihatkan lepasan lepasan spm janganlah sesekali anda mengaplaikasi kan diri anda kedalam diploma perikanan ini kerna di khuatiri deserang penyakit sembelit . HAHA . bukan hape sape minat ikang aply la diploma ni  . aku minat perempuan aje tak minat ikan pon *wujudkah duyung barangkali 

pebentangan bajet KELI 2012
nelayan berjaya dalam misi mencari duyung bertudung
*penah nampak nelayan pkai baju KFC ?
fuh tadi aku pegi buat bekam muka . muka dah macam kene tumbuk tumbuk . jerawat semakin teruk . esok pegi kelas pkai face mask . nampak mate kiut aku jek 

cincaulouk !


No comments: