assalamualaikum


Thursday, March 31, 2011

apa kandungan budu?

assalamualaikum..

budu pilihan tepat aku nak balas dendam kat ko! hang pikiaq mu pegi penang tu lawak la ea? aku dah sampai tengganu then ko pulak nak blah dari ganu ..macam tau-tau je plan aku kan?aku sanggup burn apoimen aku hari ahad tu tau tak sebab nak balik ganu..dengan berbekalkan semangat sakit hati dan muka masam-masam kicap sikit..ahernye budu la pengubat duka serta nestape..*belacan mak limah also..

hang pi lari penang pasai pa..
act 20hb mac tu bufday anwar sauqie..tapi ditunda kepade bile ntah aku lupe and yang penting dengan aku-aku sekali terminom budu malam tuu. aku memang tak pandai menipu sebab aku perasan si anwar sauqie macam dah menghidu bau-bau budu yang kami sediakan..ce try ce try tengok muke aku..ade muke maher zain tak?

tepat sekali mirip maher zain!

ko tak tuntut hdiah so aku tak bagi la..ok stop!result spm keluar minggu lepas kan? so sape yang dapat kaler terbang-terbang tu gud luck la..eh congrat la! sesape dapat kaler yang terbang rendah tu don worry la keyh sebab aku pon terbang rendah gak tahun lepas..badan berat kod..jom flashback time aku dapat result dulu..aku langsung tak rase takod pon nak ambik result..for sure korang tekencing-kencing kan malam result tu rite?..aku? malam result nak kuar.. aku dah nangez bergulingan air mata serta berpelukan degan kuceng-kuceng betina kat luar uma nuh..sebab pe?

cikgu aku CIKGU OMAR sudah meng sent sms result aku kepada aku malam itu juga..mengapa dia hantar result aku pada saat-saat daku tidak bersedia menerima musibah ini?adakah ini suatu suatu rintangn dan cabaran untuk mencapai wawasan 2020?*sajak..peh memang tak suspen la beb time abik result..juz angkat-angkat kening je time slip result bertukar tangan..SPM n PMR lak tuh..aku nak jugak melompat lompat keriangan macam  kat dalam tivi tu..yang macho buruk rupe nanges peluk-peluk member..gay-gay belake!yang gurl kejar pakwe tuntut hadiah..ala over je diorang tuh act diorang kene paksa pakcik wartawan suruh lompat2..*heh jeles la tu..sekarang ni aku imagin camne la korang-korang ni ambik result ek?angkat-angkat kening gak ke?

camni kot? buruk seyh..
btw tq cikgu omar!

yang sedang berdiri tegak menyanyikan negaraku tu adelah aku
*time abik result dolu dolu

result dah dapat, hadiah dah dapat, tak payah nak bangga sangat ngn result hang tuh! SPM je kod..yang penting korang dapat tempat untuk sambung belaja..tak payah la nak demand-demand ambik kos..tengok cam aku?perikanan okeyh.."i pasni nak ambik medic kat #%^& la dapat main salji", fuck off la!..aku tau result ko hebad!..*ceh aku dulu demand gak..btw aku dulu minat kos ad related ngn multimedia tapi atas ketidak ukuran baju dibadan sendiri..aku jus apply asasi and beberapa butir diploma ..
sape rase dia nak kembali kesekolah pilihlah ke matrikulasi..haha..lau result cam aku? pegi je diploma..ala diploma kawen lambat je kod..kepade lepasan SPM 2010 lau takod tak dapat tempat nak sambung belaja..apply la diploma perikanan umt..SURE dapat..tak teringin ke dapat senior macam aku?geli-geli rite?
sape rase dia memang pandai.. so aply la tempat yang hebad..aku respek budak 'asasi'..sbb diorang hebad..
oukeyh gud luck pule pada calon SPM 2011!

aku dah kembali gemok..cincaulouk!





No comments: