assalamualaikum


Thursday, April 14, 2011

tips final exam

assalamulaikum..

hai i imratul najwa i will sing my own song entiled "final exam" .engkau duduk disitu diam tak tau malu , mahu meniru aku..dah-dah cukup la aku dengar lagu minah ni tetiap bukak lappy. okey sila pastikan setiap helaian kertas soalan anda bercetak and blablabla . huh! rase nak ketok je orang yang jage exam ni. jalan tangan macam kene gari , pakai terompah jamban, muke cam karpal sink. kalau boley aku nak kencing pon ko nak tengok eak? tade privacy betol la aku nak study dalam bilik air time exam. orang sebelah pulak sombong nak wat aktiviti perdagangan dengan aku. and aku tergugat tengok orang angkat tangan mintak kertas kertas tambahan nih, aku? jawap sehelai je tu pon ciput je. eleh! buat banyak-banyak tapi salah pe gune..*jage aty sendirik.

walaupon mata aku kecik tetapi kehebatan mata aku bergunda-gunda dari mata orang len. kenyit-kenyit mata sikit terus cair awek sebelah aku. maka aktiviti perdagangan pon bermula. nampak tak disitu kehebatan mata aku?ehem..

spec bukan untuk mencapub tapi menyelamatkan beruang kutub2 dari CAIR

geli je orang nak cair kat aku. barangkali menyampah adela kod?memang atau memang ramai yang menyampah kat aku kan kan. ade masalah dengan aku citer depan la. malu ke ngan aku? lawan congkak la kalau beran. gadoh tumbuk aku sure kalah.  alamak lari topik. keyh nak habaq mai sikit ni. nak abis sem ni enjoy-enjoy la our life kat U ni brader. tak habis-habis dengan tacing. ntah ape ntah yang ditacing nye dan kami pon tak paham. lau camni la nak tacing each other gak la. eii kita laki la bro geli weh nak tacing-tacing bab taik ni. jangan sampai nanti gado main tarik-tarik tudong. jom makan celop tepung and KFC ea?happy meal satu set ye kak?hahaha..ini teguran and juz be positib.

okeyh tak sampai sehari kerepek dah habes dijual. dapat gak duet bulan ni. tak bagi duit tapi disuruh jual kerepek kat U. memang bijak omak eden suruh aku mengenal erti apa itu wang. ape yang penting final ni target pointer kekal maintain. "hang jagan lupa belajaq betol-betol" asyik tu je mak aku sebut. jemu la! tukaq sikit la  " jangan dok asyik belajaq je btw ingat jugak kat awek hang tuu na ". aritu baru je jumpe die kat sekolah .

cincaulouk!

btw tips final exam;
-layan najwa latif -carta hati... *cair kod
-toyol-toyol jangan dilupe
-kenyit mata







No comments: