assalamualaikum


Friday, March 18, 2011

menang gung kekalahan

assalamualaikum..

acong suruh saye update blog ni semalam..saye azri sebaye dengan acong and satu kos dengan acong tuu.
panjang ceritanyer..acong tak balik lagi dari penang sebab die dah jumpe anak mami or janda kod ..soping sakan die kat sane n naseb baik die tak lupe belikan saya choki choki..sayang kat azri! eh sala acong!stop mencarut..one word for penang..MENANG..menang gung kekalahan..ala boleyla UMT 1st time masuk masum..ala boleyla refree tak hensem..ala boleyla kitorang training dua hari je..ala boleyla team diorang muke bejerawat..ala boleyla team diorang hitam-hitam..stop! dah kalah kalah je la..banyak mulut..

jumpe izzaty razali aka awek penang aku..terima kasih atas secret resepi yang CAIR tu..ko ajak aku keluar jejalan betul-betul aku baru lepas game tau tak! then ko cakap aku bau dettol..aku pon agak konpiuz aku mandi tak bilas agaknye.

dah la kalah..banyak mulut

injured sebab kalah..jangan pandang bulu kaki saye

balik penang je ade test beb..memang hancor la pointer aku sem ni tapi kalau nak hard-hard time final nanti boley aje kod..aku orang kurang pandai..lau time exam please la duduk sebelah aku sharing iz caring kan?muke ala-ala sin chan..kogoro mauri conan edogawa shizuka kiteretsu hagemaru maria ozawa..korang hidop lagi tak? mane tau cair kene nuklear..bala bala ..sesiape mahu menderma tabung gempa jepun..sila bank in ke akaun saye..*takdop pitih ni

merong mahawangsa..

siyes citer ni gempak..tak caye weh sume location filem ni kat terengganu..KRU! korang potoshop terengganu ea?..satu team hoki masuk wayang buat harok..dahla censored time puteri cina tu besiram!huwaa..okeyh sekarang aku kat batu pahat..semalam dah tengok i am number 4..petang ni mau tengok ape pule?

cincaulouk!

eh..happy birthday to TONET ..maaf aku pelupe gaga!

No comments: