assalamualaikum


Thursday, February 17, 2011

orang kampong ke KL

assalamualaikum..

seringkali kita bace blog orang lain " ahh cummm! ber habuk belog cik bunga  sebab da lame tak update..cik bunga mintak maaf yea.."  blog aku ?.. "ehehem..(batuk seriuz)..sory to all my fan-fan keyh.. i bharu bhalek dhari oversheass.." muke cam cine ade hati cakap cam ana raffali..hei tolong ingatkan aku..weh-weh aku pegi KL ..aku pegi KL.. aku pegi KL tau...siyez aku tak penah jejalan kat KL..aku pegi KL!..fuyo fuyo..cukup sifat  as kaum jakun ..

5 hari aku ponteng kelas..tapi attendent kuliah? tenkiu 2 my PA..pegi sane atas sebab cik Anuar Sauqie a.k.a adik Adflin Sauqie nak bertunang dengan orang minangkabou..siyez aku jeles tengok membe aku dah tunang..azri! ingat prisip hidup kau..tepat 28 tahun kau mesti kawen!sesape orang petame yang aku jumpe selepas 28 tahun..akan ku kahwini belia..tak kire sape ..untung la!dapat kawen dengan aku..psstt anak comel nanti tau..tak teringin kew?

azwan ali pon ade ..amboi amboi amboi

potoshoot..shawl pink tunang tunang sauqie presint 14

1st time makan domino 1st time pegi tyme square 1st time potoshoot kat KL 1st time masuk tandas RM1..
tengok awek KL tak berani aku nak usha..sapela kite kan..orang kampong jee..okey lifestyle orang kampong and orang bandar memang jauh bebeda..sometime kite WOW..sometime kite BOO..tapi banyak WOW la kod..sebab aku jakun!..jakun tgk KLCC! weh nape ade jembatan kat tengah-tengah bangunan tu weh..

1st time duduk kat lantai LRT!

1st time kalah main boling kt Tyme sekuwey

 keserlahan jakun part 1
keserlahan jakun part 2

antarabangse konon..keserlahan jakun part 3

okeyh amat selonok jalan kat KL ni..aku memang respect pakcik LOW YATT..gonxifacai harap lom telambat...naseb baik aku terikat dengan majlis ..PAVILION sebelah dataran pahlawan tak sempat pegi..*pavi sebelah dtaran pahlawan?..aku suke berdiri lau naik tren LRT dan sewaktu dengan nye..opps lembu melintas depan tren la kak..sory  tak sengaje takde niat pon..*wink2

tq to keluarga anuawar sauqie kerana menyapot hidop kami selame 5 hari..kisah mat jenin ke KL pon habis dengan jayanya..mat jenin rindu nak mecej mak nin...geli rite?nasehat buat tutt!
" better tapaya nak becinta time sekola nih , masukla UMT sure aku ngurat ko "..
cuti-cuti la cinta anda buat seketika untuk kerjaya..*again geli rite?..

cincaulouk!



1 comment:

-=: The Rainbow Of Memories:=- said...
This comment has been removed by the author.