assalamualaikum


Friday, February 25, 2011

matrikulasi universiti sekolah

assalamualaikum

bangun semua! selamat pagi cikgu Aziz .terflash back zaman kegemilangan aku jadi ketua kelas dulu. rindu zaman kutip hutang .. zaman bodek cikgu.. zaman cover line budak smoking dalam toilet..merangkap spy cikgu disiplin*cover line konon..proses pengecaman muke budak dalam video TUTT itulah pencapaian terbaik aku jadik spy..aku boleh klasifikasikan aku sebagai nerd poyo pada zaman itu..rambut belah tengah.. seluar retro.. butang kolar.. seluar atas pusat..spect hary poter..

Dengan kurang banggenye aku nak cakap aku sekarang ni budak U!..zaman sekola dulu-dulu.. jakun gile kalau dengar budak kelas aku kapel dengan budak U.. "fuyo budak U siod fuyo fuyo" ..secara jujur aku nak cakap ni..boley caye ke budak U tu setia?padahal stok-stok bunge kat U tu bagaikan anda berada di taman burung..jawapannya? boley dipercayai die tu setia..*nak ckp aku setia la ni?..sape kapel kat U..ofkos n sure mereka kurang membe.. ini berdasarkan kajian saintifik yang aku buat..siang malam dok dating saje..so kapel kat U ni amat memboringkan..hari-hari dok jumpe muke yang same..jemu!maka berlakulah proses membuat madu..
"susah dikongsi dengan kite..senang dikongsi dengan makwe"..*pantun..

lupe! dulu aku pakai songkok...

nerd poyo ber aksi!

membe aku sekarang masing-masing belaja besepah keseluruh malaysia..majoriti masuk matrikulasi a.k.a ayoh kembali kesekolah! and STPM..teruja tengok sape masok matrik..jom nyanyi.."bangun pagi gosok gigi" stop. hari-hari p iron baju dalam ,stokin and tie..kih kih kih..azri ape ko gelak-gelak?ko kene ingat nanti diorang kawen awal dari ko..okey-okey aku kalah! yang penting aku kawen umor 28..life diploma ni bukan senang korang nak dapat meyh..*ceceh sesuke je sedapkan hati..

uni versi siti pule! macam-macam korang ley dapat kat situ contohnye tak payah nyanyi  "bangun pagi gosok gigi" stop..tak mcm matrik!huh!dapat elaun je..jangan la tekene kejutan budaya beb..ter pilih ramai membe lembut..jadi bafuk fondan la ko..auww..ter pilih ramai membe kerek jadi la ko budak mencafub aka muke besepah..ter pilih membe mat remfit jadi la ko matfit..pandai-pandai bawak diri la ea..nyanyi jom "gosok gigi bangun pagi "stop.jom jom jom jom heboh heboh..JOM HEBOH!kuala terengganu..

yang penting ni lah membe aku kat U..semua ni mat rempit tau..

*asasi, matrik, stpm
"bangun pagi gosok gigi"

cincaulouk!


No comments: