assalamualaikum


Tuesday, January 11, 2011

cemburu dengan 'saye'

assalamaualaikum..

ramai gile tak puas hati ngn 'saye'..'saye' tau saye sape kan..siap masuk paper tu dioarang citer pasal 'saye'..diorang cakap 'saye' pelupe..atau alzahemer..apelah salah 'saye' ni..'saye' juz mintak tolong orang ingatkan aku je..tolong ingatkan aku..masih jelas 'saya' tak patot dipersalahkan..*maseh jelas credit to cendawan hair..

'saya' = 'ana' 
*ana raffali...

saya sbg secret admire awak ingin mngucapkan tahniah kpd awk..boo! kpd pakcik m.nasir kerana ingin membodek hati kekasih ku ini.."ana raffali patot menang" m.nasir kata sambil angkat-angkat kening..aku sanggup bejalan jauh nak tgk ana nyanyi beb..act aku sokong yuna sbb yuna lagi lawa mlm tuu..mcm ulaq sawa emas..sweet nasir bilal khan nyanyi lagu cinta sempurna mlm tuu..*gilak

bab nyanyi-nyanyi ni aku teringat zaman pra matang ..aku dulu penyanyi nasyid sekolah mnengah..pengakuan eklusif ni..suare aku memang tak sedap mane pon *ta sedap langsong..orang tengok atas pentas..ehh mualaf mane yang nyanyi tuu..huh! suare halus yang kurang asam..as backup singer..mmg takde function la aku kat atas pentas tu..dari fom 1 smpai fom 4 ..mmg agak memalukan..

cube carik mane aku..setahun 7 kali show aku rase..

no wonder la mmg aku ni muke tak malu..kene kutuk mmg muke selamba badak kat stage tuu..tq sapa yang menyeru name 'acong'..ade gak aku fan eak?..muke gangster kampong layan nasyid..start fom 4 aku da tak join nasyid lagi..tapi ade pulak team marhaban..

marhaban di astro..masok grand final!

tunduk dgr kutukkan!masuk tv..hee

tak sia-sia aku masuk team nasyid dulu..under astro mmg mewah segale..katil hotel sampai hancor kitorang kerjekan..aku tercilok tuala ..haha..tuala tu sekarang jadi alas kucing tido kott..aku la orang paling jakun kt KL tyme uh..sabun hotel sume gua rembatt! jumpe artis AF mcm jumpe bunian..ni aku nak habaq..aku nampak mila macam budak kindergarten..rase nak ambik die jadik anak angkat pon ade..gosip jap..ade sorang mamat gerop inteam ni..ahh poyo la beb..mentang-mentang kawen ngn bekas makwe mawi.."patot ke saye ambik gambar ngn korang"..gigi arnab!

akil hai!

tukar topik lak..lagu yuna memang bes malam tuu..saye nak awek saye nyanyi lagu tu untuk saye!haha..*mane awek ko?..sekarang aku tak join mane2 bidang yang memerlukan kemerduan suare..sume tinggal kenangan ..banyak baju melayu kt gerobok aku tuh..u noe gerobok? ..baju artis tu weh! saye sbg artis lame yg senior mengingatkan kpd ana raffali aka artis baru..pliz diet!..ana tembam weh

ana raffali sila diet...abg mnasir tak suke yang  kurus

cicaulouk!

No comments: