assalamualaikum


Sunday, January 23, 2011

aku dah terlanjur

assalamualaikum

pengakuan memang aku mengaku aku dah wat silap paling besar kat dunia ni..dan aku menyesal seumor hidop aku ni..sorry mum sorry dad..aku akan bertanggungjawab atas ape yang aku buat..sorry friend..silap aku jugak..weh korang pikir aku ni hape hah!..terlanjur dalam kamus AAC *AzriAhChunk membawa maksud terlajak or tersilap..suke ati aku la nak bagi makna ape...

aku memang wat silap besar kat kemera aku..kenape aku tak bawak kamera aku pegi terengganu?kenape? oh lupe..mak aku nak wat potoshoot dengan bapak aku posing kat tepi sawah sambil pegang teddy bear wane pink..agak mahsyuk la mak aku pandai gune kamera tuu..act wa sedih sebab job aku dicuri potografer lain..huu..takpe mak aku nak potoshot punye pasal..job pierre andre je pon..tak bayar pon..tak kesah ponnnn..ceh padahal hatii..so bengkel ni..aku juz jadi penonton migrain ja

muke-muke juz nak tengok pierre..

cite mak lampir

aku selaku majlis perwakilan pelajar..sbelah aku pngarah program..uhukk!

weyh aku same gemuk ngn die ke?

bengkel pengarahan n penulisan ngn pierre under finas..mengantok weyh! siyes aku suke time die tayang citer CINEMA PARADISO..menguji keimanan dan ketakwaan aku..aku join bengkel ni sbb aku nak elakkan tido petang yang kadang-kadang mimpi 18SG or 18ST...bergantung kepada mud..siyes weyh aritu aku mimpi pegi wat haji dengan parent tapi aku tak wat haji..aku juz ambik gambar..18ST *18suroh tobat..
astaghfirullahalazim...


belakang aku airpot kualae terengganu..





No comments: