assalamualaikum


Saturday, January 8, 2011

jeles tengok payung besar

assalamualaikum

keadaan terkawal dan semuanya selamat starting sem 2 ni..hidop pulak tak sehat..mandi sehari sekali je..sape nak rase dduk macam kat oversea silakan ke pantai timur anda..mengelakkan dari tak sehat batin dan rohani..kami diberi ubat percuma semasa pergi dan balik kuliah..kesegaran mata amat penting..*perempuan angkat kain sbb bnjir

kembali menghadap ini istana kepunyaan beta..

act hujan dah bbrape ari tak berenti nih..selimut aku hamper2 dicuri mahluk buncit..sem ni aku ambik 5 sabjek yang begituu cute lecturer nye..siyes! comey-comey diorang la yang wat aku rajin datang kelas..
Pn.Azlida of coz dari sem lepas memey cumil..laa ni ade yang baru..curang sikit..Pn. Liya..yang ni aku nak habaq sikit..muke n perangai die macam........   *membe kepada mamat yang hujung tuu


"saye masuk kelas akan lambat 15 minit..tapi akan abis sharp pade waktunye "..giler sempoi lecturer ni..

phewitt....!

jangan ketawe!..aset yang paling mahal disini adelah payung!..lebih mahal dari lappy hencek vaio..
*tgk mate..besinar..syahdu aku tgk kucen tiduq kat luar..membulat tauk!comey je..bagi dy masuk bilik..bende haram lak die buat!...okeyh sem dua akan kutempuhi dengan lancar..

saye suke .. awk suke

3 comments:

Unknown said...

aku yang akan ketawa...hahaha...

Unknown said...

aku yang akan ketawa...hahaha...

Unknown said...

aku yang akan ketawa...hahaha...