assalamualaikum


Tuesday, December 28, 2010

bentuk perempuan untuk laki

assalamualaikum

aku tau dalam pikiran sume dah beransur tutt kan?.otak kuning.. tibe-tibe aku nak citer pendapat aku pasal  perempuan dalam diri aku..haha..btw statement aku ni jangan la ade yang terase hati..nak marah aku tak kesah sbb ni pendapat aku sebagai seorang lelaki..aku share depend on pengalaman aku yang tak seberape ni..

pempuan hot a.k.a cantik kiut..pempuan yang camni mesti pakai shawl bagi AKU..haha yang tak pakai shawl jgn la weh terase aty weh..lau nampak pmpuan camtu normal laa aku bagi laki ,tade istilah pandang sekali je..tapi tade la sampai nak mintak nombor fon beb.. sekadar penyedap mata haha..cian gf aku nanti ek..dapat laki gatal..*niat nombor satu aku pegi mall..tapi nape ana raffali tak paki shawl?..

okeyh.. yang aku tak sukenye perempuan bajet HOT!..ko pikir aku tegor ko, aku nak ngurat ko?mimpi jumpe pontianak pon aku sanggup la.. ayat die " already taken la..sory "..aku taula aku tak sehensem raja gopal beb ,hilang maruah aku sbg laki.. uhuk..next..!  pempuan hot tapi tak bajet..*bukan murah..bagi aku ni lah wanita paling mahal didunia taukk..tanak komen banyak2 sebab pmpuan camni memang no komen..

next..pempuan yang OPEN ..yang mcam ni layak jadik membe aku..bukan aku memilih..tapi aku rase diorang la buat kan aku lebih matured..okeyh lau yang open gile pulak..bahaye sikit kekadang kalah laki punye otak..CARING ni bez..tapi aku tak suke orang caring gile ngn aku..aku apprciate beb..tapi aku dah besar paham! lau ade caring mesti ade SHARING..share sal ape-apela pon janji share..pempuan mcam tu wat aku rase DIPERCAYAI sangat2..and aku tak berape nak ok gf aku share someting dengan lelaki lain..
salahkan ego aku! jangan salahkan aku..


pakai cawat memang sejuk

okeyh..GEDIX..mintak dijauhkanla dari aku minah-minah gedix ni..ko igt ko tlompat-lompat n dapat atract org..ko pikir orang suke?orang kadang tak sampai aty nak sound ko.. muhasabah diri beb..minah ni ade kaitan adik beradik dengan minah bajet hot..aku suke simpan je kalau ko gedix depan aku..satu mase nanti jangan tanye kenape ye puan?

jangan marah asyik pic mamat ni je mencapub

*aku tulis ni mmg ade niat nak kenekan orang yang berkenan..kpd yang bukan berkenaan jangan terase tapi jadikan penambah perasa..

2 comments:

Anonymous said...

weh , best bset :) , aku amek letak kt blog aku yea . tq :)

Siti Nor Salwa Che Lah said...

akak pkai shwal jgak,,,tap tua ar...