assalamualaikum


Tuesday, November 9, 2010

huh! kacang je final exam

assalamualaikumm..

hahaha..aku tak cayer beb..2 hari lagi nak final ley selumber je aku tgk wayang tgk facebook tgk tingkap tgk anak dara kucing aku..siyez aku tak bace ape-ape..pelik agaknye tade kesedaran..failed paper bawu tau..dah kene repeat pper nex sem..

tiada kejayaan bermula dengan kejayaan...
tiada kegagalan tiadalah kejayaan..
dari kejatuhan itulah kita bangkit untuk kejayaan..

itulah maksud yang aku ingin smpaikan..haha..apee ko ni azri..aku tgh bingung ni..camne la pointer aku sem ni??tidak..tidak..tidak..nasi da jd bubur..belaja maen-maen agy..doakan aku dapat kesedaran yer~

1st impresion korang tgk jadual ni ape dy??

nampak sangat aku ta siyes ngn final xm ni..uhhh!
buat ape nak tggu org doakan kite..yg penting adelah DIRI SENDIRI yg menentukan..azri..kamu dah baligh..tau baik dan buruk rite?..

bace ni:
azri senyum je jawab exam..aminn

*mlm ni balik ganu - jumaat balik joho untok rayer haji..
cincaulouk!


3 comments:

Rawna said...

pah nie smpi umt, trus ke kafe. haha. study beb smpi cerah. mcm smlm , ktorg laa. hahahaha.

lanaamii said...

dear achong yg cam kacang,

wei mu pi study, kasi bengkak mate mu ngadap bio uh. gud luck...howhow.

annyss said...

haha~~
chaiyok2,!!