assalamualaikum


Saturday, November 6, 2010

azri ah chunk dah kapel

ehem2
assalamualaikum...

alamak nape tibe-tibe aku rase nak bagi tau bende ni kat blog..hmm tapela..bukan orang bace pon belog ni..
name die nana..org malaysia gak..dah 2 bulan da aku ngn dy.. 2 bulan tu mcm 2 hari je..trase kejap sgt..maklomla orang becinta kan.. ni pic die nana  wekkk2!!! geli aku..

geliii2!..berangn je lebey mahluk ni..act aku tringat membe aku dulu..tiap2 ari gadoh pasal bnde remeh..contoh disini boley kita lihat adelah main baling-baling botol.swetz gituuu...then nanges..si F *laki* ni pujuk..then berputiklah kembali cinta mereka..kejadian ini berlaku hampir setiap hari..muak muntah darah putih tau tak!!

hmm..tacink lak..teringat aku kapel2 zaman dahulu..secara jujur dan ringkasnya..TIGA KALI sahaja..
so da konklusionyer..aku tak pandai sgt bab ala-ala reproduction ni..*open k..
1st time form 3..dgn ana *bukan nme sbenar..
2nd tyme fom 4 .. dgn nana *bukan name sbenar..
3rd tyme fom 5 ..dgn ana raffali  *bukan name sbenar..huhu

sume kisah cinta ini berakhir atas kebodohan aku..tanak salahkan sape2..mintak maaf..n terima kasih sebab kau mbahgiakan aku wat seketiker..

sekarang hepi singel beb..jeles gak tgk membe yang da ade awek..cun2 lak tu..tak semua ape yang kite nak..kite akan dapat..so? pecaye pade jodoh..setuju?* buat sape2 yang senasib ngn aku..haha..


dah ade ijazah dah ade keje bawu kawin!..phm azri!!!

4 now i looike gurl whoze wearing shawl.........................
(pakai lah shawl yer)

cincaulouk!

No comments: