assalamualaikum


Wednesday, November 17, 2010

pedih kene sembelih

assalamualaikum..
monolog : "wuu baru nak ajak ko g mall tgk harry poter..tp ko sanggup korban kan dirimu.."

woot2!..puas..puas..puas aku dok mkn daging je..asyik rendang.. merah n kicap je..nak gak daging goreng kfc ke.. daging celup big apel ke..negara perlukan manusia yg berinovatif dan kreatif sperti sayer dlm industri makanan ni..baru la maju..hidop UMNO!...pas smayang raye tadi aku g tgk orang kampong wat korban..bapak aku suruh bawak kemera .. dy suruh aku ambik pic dy bersama lembu korbanya ..then masuk fesbuk..sbg anak soleh..aku bawak jew

setibenya di kawasan pengorbanan..mcm2 org aku tgk kat sini..manusia petama: datang untuk abeskan nasik lemak yg dsidiakan oleh makcik timah *mcm aku je..manusia kedua : ade yang ckp "auu! saye takot darah" .... n yang paling terok ade yang datang bawak kemera yang besar..

                  aku bangga dpt belaja samting arini..1 KILO JANTUNG = 1000 KILO lembu itu..

besnyer jd lembu tu kan..masuk syurga..na jd lembu la..hepp azri! jangan kufur nikmat kata NAJIB..ksian kat membe2 aku kat U sane..braye dgn meggi ja..bagi korang sgt la sdih..i think got experience is better than heppi..rite?..aku tabik sepering la kt korang..btw selamat ari raye korban yap..

uhuk2..aku na citer samting ni...na tau tak?
ad pakcik ckp jgn ambik pic kpale dy..ak abaikan jela..sbb mb aku pikir pakcik tu nak takotkan aku..huh! igt aku mcm budak kecik ni ka?
mudak cmni leyla dy tipu..huu

tp..........

ade samting menghantui aku tyme nak mkn rendang kfc td..korang nmpak x

cicauloukk~sorry entry bengong sperti tuanya..

6 comments:

annyss said...

hahaha~~sengal jew,,,
edit ka?

infront chunk eyes said...

YUP2!potoshop yg mnipu..haha

Rawna said...
This comment has been removed by the author.
Rawna said...

weyy, jgn bwk smpi ganu dh.nnty mooo dr att. haha.

btw, smrt rmbut 2, hahahahah

lanaAzusa said...

sama besaw dgn pale kamula acong~~huhu

infront chunk eyes said...

cet!
kapala saya mmg besar..hoo..