assalamualaikum


Wednesday, November 3, 2010

kolam ayer suam

assalamualaikum!

yippa! home manis home..uma johor ea!bukan uma mertua aku kat ganu..(aminn)..pantai timur ujan jew..tiap2 ari minom milo..then tido....aku balik uma ni nak carik keje..duit takdo meyh..g ATM juz klik kat PERTANYAAN BAKI ..haha..bile lar ana raffali nak bank in duwet ni..act kakak den nak kawen 28hb NOV ni..so keje aku adelah! *sound efek sikitt......meow meowww meoww...POSMEN!anta kad jemputan..hadoi!..miz ALFA i want my upah!

pakai ketas A4 je..jimat duet!

haa ni aku..nak story sikit
uhuk2!
berbalik kepada tajuk yang benar..kolang ayir suang..*format report

1NOV, SETIU,.satu geroup bersekutu diploma perikanan membuat perjalanan dari situ ke situ dengan menakii viva kereta empat buah. diorang bertolak awal pagi sekali ..lepas bangun tido diorang pergi mandi dan gosok gigi .diorang bekumpul dengan riang sekali dan suka sangat. saya tak mandi lagi. dengan niat tak nak bazir air.*kantoi..kawan saya yang jadi driver tak jadi pergi ke sana sebab ntah la..naseb baik ade driver spare part tapi dia boleh bawak kerete auto je..lepas itu kami setart kete dan jalan..tibe2 kami dah sampai..seperti mcm tak pecaye..hari yang selama ini ku jangkakan hujan, kini tidak lagi, dengan sautan suara unggas di hutan, itu sudah cukup menandakan hari ini tak ujan..

GILA2..

spt yang dimaklomkan budak di atas..aku n da gang g piknik kat SETIU ,PERLIS..*haha
share pic saje..

doa2 dulu..aminn..tq*credit to zul





sabar ea chong..diorang potogenik *credit to acong kiut


warna tema sesat! *credit to faiz..keep wrong to left..mean faiz salah

tq style aku ade skali!..tak malu mmbiarkan aku ambik pic korang mandi

act ni anak patong batu yang ad kat sane..haha


patriotik diorang ni..ak nak gak..1 MALAYSIA


nak tau tak?aku snap 3 kali kan pic ni?..satu pic ade mahluk yang tak diundang..hiiiii..seram


sedap! tq keyh! credit to suha n chef


juz like diz pic!!


ni lah kolam air suam yang di uar-uwarkan..LATA hotspringz

phewittt! frenz 4eva..
HAPPY BURFDAYZ!!!!
credit to faez bin shahabudin...


ehem2..credit to acong kiut


cian diorang..kete viva hilang..tunggu bas..

juz like diz pic! *model 1


siyez mcm kapel..haha


juz like diz pic! *model 2

*model 3 aka model tutttt

model tetap..haha

the end of LATA trip ...

korang sepoting!!!

tq kerana menjayakan trip ni walapong ade prob di awal2 waktu..
so??..tq to anuar *presiden kelab..

final xm time!!!korang g study keyh...sape 3.5 keatas aku blnje nasi kosong..set!
aku taley study selagi 1500 kad jeputan tidak dihantar..harap maklum...

cincaulouk!!!

No comments: