assalamualaikum


Monday, March 26, 2012

roar bunyik harimau


assalamualaikum

sedang giler mencari pekerjaan untuk cuti 3 bulan ni . pegi kfc kene tunggu pulak dalam bebehape bulan baru die  nak orang baru . jage baby ? orang kate jage baby sendiri lebih bermakne kan ? baru ade feel kasih sayang seorang bapa terhadap anak tu . afdal katenye . sape sapemau volunteer keluarkan baby aku . lai lai syarat berumur 18-20 tahun dan perempuan sahaja . tidak berumah tangga lagi .

okey semalam aku baru dapat keje . mula mula tu memang penat la tapi lepastu makin penat fehh . petang tu jugak aku hantar notis letak jawatan serta merta .

volunteer yang sia sia

baru lepas wax n polish zirafah dan gajah

focus kat belakang tu ye . aminn

act ni program pebende ntah . baik aku bayaq tiket 20 hengget . dapat round round carik awek kat zoo . 
cakap pasal awek . aku baru dengar dr fadilah kamsah bagi tips carik jodo . senang saje . setiap kali keluar rumah iaitu melangkah . hendaklah niat keluar untuk carik jodoh dunia akhirat . setelah beberape hari aku amalkan . ahah rasenye mata aku berseri seri kot hew hew

cincaulouk

No comments: