assalamualaikum


Friday, March 30, 2012

makan pakai sudu


assalamulaikum

1st time aku makan lambstik kat starbuck mid valey terengganu . mura gile kot kalau nak dibandingkan dengan lambstick kat kfc tu. poyo la orang kat starbuck ni . makan nasik goreng kampung je pon nak pakai pisau garfu n segala bagai . aku bagi cangkul kang baru tahu . nak pulak sambil makan siap main ipad 3310 dan samsung tablet 4s . aku tahu bende tu memang dibeli untuk ditunjuk tunjuk kearah orang yang gile kepade gajet dan tiada duit hendak membelinya (akulahtu) lagi satu kalau nak beli ice blended yang sedap dekat mcd yang kfc punye ta sedap . eh berbalik kepada cara penangkapan ikan . kalau nak tangkap ikan bilis kene pakai bomoh . eh eh 1st time aku makan lambstick kat tempat yang kire agak mahal kononye lah di suatu tempat di kl . haa nak cite lah ni . pasal lambstick ni aku makan belagak gile kununye macam orang dah biase makan gune pisau sudu garfu ni . mahu taknye ade awek KL disitu . kite mestilah tunjukkan etika KL . tak ngaku aku orang kampong time tuh . hey ape itu kampungs ? pui . dua tiga kali suap memang la masuk mulut dengan suksis . kene pulak lambstick ni liat macam getah paip . peh bepeluh ketiak weh nak memotong daging .tiba tiba  iyahh iyah prangg ketepung piang pong ping peng miaw piuewew shhhhhh buai laju laju .

tahu kan ape jadi . dah la tobatla aku nak makan pakai PPG (pisausudugarfu) penah satu kali tu aku breakfast kat suatu hotel di penang . lantak hape la orang nak cakap . aku makan nasi goreng gune tangan . ape jeling jeling ! majoriti kat situ orang cina so aku tak malu kan kaum melayu lah time tu . hidup umno ! haha bak kate orang melayu " biar makan sebelah tangan jangan cinta bertepuk sebelah tangan " . ahah kawe gilo doh ni .

ok berbalik kepada makan . erh aku lapa ni . aku dah biase dah makan dengan vvip sume ni . antaranya mak bapak aku dan ehem ehem . protokol mesti kene jage maaa . ambik wudu dulu . bagi salam kat vvip sebelum makan . kalau dengan ehem ehem kene decide dulu sape kene bayar makanan ni sebelum makan .

oh ok sem ni ade satu majlis makan beramai ramai . share gambar je

low bajet kad jemputan . hampeh

yang besh nye . satu bilik dapat g diner ni . cemerlang bilikku

bersama orang kuat makan :p

ini dia bini bini aku . dan dikawal 2 orang bodigad

err bersama pembekal air minuman mineral tett

sebelah aku tu dah betunang . aku bile lagi . 

ok overall aku makan gune PGG. hampeh . kate dah tobat . ala bukan ape . dulu tak matang lagi . sekarang janggut pon dah comel mamcam eric leong takkan nak makan pakai tangan . tak eklusif langsung lah kan . tak dapat nak tarik pelabur pelabur asing . ceh pui


cincaulouk