assalamualaikum


Friday, February 10, 2012

carta comel


assalamualaikum

aku tau aku comel aaa err emm lolo nahh bruh puii haa ? ala nak comel sikit pon tabuley ke . ok aku memang nak mengaku yang aku ni memang comel err emm err lolo nahh bruhh puii F ! yela yela adik kepada kakak aku je yang comel . tak pon abang kepada adik aku yang comel kan ? kesimpulanyer sape comel ? eii tak suke la kalau orang cakap aku ni comel . dah dah senyap je

bagi aku 
pempuan comel - time potong bawang 
laki comel - time aku jadik gay 
pondan comel - time die sebut ' abang ' 
kucing comel - meneran nak membuang ololo comey comey 
baby comel - baby yang dilahirkan oleh bini aku
ikan comel - ikan duyung
awek aku comel - setiap kali date je die support aku sumenye
bini aku comel - waktu malam
najib tun razak comel - belikan rosmah tudung
anwar ibrahim comel - saiful bahari je yang tau ??
mata comel - err emm emm lolo nahh bruh puii F
isteri comel - lisa surihani
suami comel - lisa surihani jugak ! aaaa
nama comel - jenab n patimah
family paling comel - ? 

aku paling comel

                                                                                                   

cicaulouk