assalamualaikum


Sunday, October 3, 2010

jalan pantai timour

assalamualaikum...

"harap kucing-kucingku sehat disane serta adinda ku yang tercinta" 

salam perantuan....

tettt!ceh macam la jauh sangat..baru aku tau terengganu ke joho dekat JEE..kelmarin aku gerak g kemaman..aku drive myvi agak dalam 2 jam pjalanan ke sane..fuhh! seronok gile wa cakap luu..sepanjang pejalanan SEAVIEW  je beb!..pasennjer alwayz tido n tido n tido..ikot hati aku nak aje aku drive sampai joho..baru padan muke depa..tapi macam tau-tau je diorang bagun tido dah sampai MESRA MALL..cite skit mesra mall ni cane:
-dekat bandar kemaman
-berkapasati setingkat * tinggi tu
-satu-satunyer mall yg ade wayang kat pantai timur
-ade bowl
-setarbak kopi dan segala macam
-yang penting ade BIG appel..waka waka

saje je beb release tensyen pas exam yang pelbagai ni..tensyen ke?takpon..saje wat trip jauh-jauh ni..jauh perjalanang luas pemandangang ye dak?..ne tau TERjumpe ANA RAFFALI aku ke nanti kan?..aku juz ajak yang mane sempat je..tak ajak ramai mane pon..lau ramai-ramai sure ramai gak kerenahnye kan?..sory lau aku tak ajak korang yer..LUPE..hee..next time keyh..planing pasni aku plan nak g AIR terjun SEKAYU?..nak ikot?jom la..ok share gambar saje..


sekali lagi buat hal..ambik pic tyme exam..peacee

sejauh 130km dari kuala terengganu..musafir2


rejected boyz n gurlz..cmeraman exceptedd

 saya si rabunnn

kunun tgk wayang*padahal

tanpa malu2



ni yang aku tak boley blahh...


haa ni makwe akuu...syg ko izzah!*bodek bg pinjam berukbband



*juz like diz pic..tak malu lompat2 dpn public

sang kalah yang selalu kalah

juz like diz pic

rantau abe beach!!*magrib2

sotong tergolek masuk tepung

 phewittt!..i think a shemart wallpper..gaga

fuhh..agak fenat der minggu ni..ade majlis raye la ..majlis pekawinan aku ngn si dia lg..
tett!..minggu ni minggu CUCUK DUIT SEDUNIA..cian mak bapak aku bg duit..then aku g angelina JOLI..
sory..sory..sory..
cume aku je tak reti bejimart..grr! *feling ckittt................................

aku dah plan nak balik joho pada 28hb oktober!*refill duit..gaga..

"aku rasa aku sudah jatuh cinta pada negeri ini"monolog dalamang..






No comments: