assalamualaikum


Monday, September 27, 2010

azri sudah kawin


Assalamualaikum

as usualy title not rlated wif thiz entry ok..lau betol?aminn..
Guane ni..afta long tyme not update diz belog..macey-macey cito kawe nok story ni..
Weyh!asal banyok sgt lagu raye kat era ni!!..aku dahla berjiwa lembut..nak nanges tau tak?geli2..asal lagu raye je..aku tgk kalender nak carik cuti..agak kejam kau wahai lagu rayer..dahla rayer 7 ari 
SAHAJA..


Emm..kerepek ubi pedas ni je la wat aku feel raye kat sini..nak pakai baju raye pong nt org bilang aku GILA walopong dah memey gilo.. kadang kala aku seperti tidak paham mengapa orang disini tidak menghargai saat 30 hari di bulang syawal …mengerti la wahai orang disini!!!.. Naseb bek aku laher kat JOHOR..gaga..asaimen pon agak SIKIT wat mase ni..hidop agak hepiii sbb....

 tyme exam..sempat agy maa..*yg mmat sbelah sane tu TIRU aku..ceh

Musim exam..mmg BEZLAh la beb..pastu tgk result hampeh-hampeh belake..esok ade exam lagi..satu cencorot pong aku tak bace lagi..tp dah plan nak pegi kuantan mall minggu depan..nak tgk magica n nak wat kerja sambilan cuci mata jap..tunggulah wahai awek Pahang darul makmur!moga jodohku disana..doa sikit..aminn

agak kurang asam kan?ambik vid dlm exam..gaga

Aku  da cakap aritu kan!
Kan da nyesal!
Sape suruh tak bawak! Bongo’
Act aku nga nyesal ni tak bawak NIKON aku..
megi dah jadi bubur..
 minggu ni minggu berangan sedunia beb..i need a money to upgrade my nikon!
budget 1.2k kot..sampai U je..ramai budak foto kat sini..so nak belagak punyer pasai..now tyme 4 upgrade la!belagak tak aku?..ceh..pic aku lau lawa tape gakkk..nak berenti la jadik budak foto..
jadik model selipar asadi ley tak?

keyh..no idea larh..

cicaulouk!

sedang bebelog*lihat apa yang ade kat belakang tu...kiut?haha



No comments: