assalamualaikum


Friday, September 10, 2010

tiba-tiba hari raya

asslamualaikum...blog TER update lak..


yeah!suda raya kata beliau sambil membebaskan segala bau..

hmm..bukan main payah aku nk bangun sembahyang raye tadi..tido lambat kott..
main mercun la pe agy..jiran aku main kasar..
baling mercun kene kat moto aku..grr..


 trip marhaban kedua..besame budak rempit..oyeh!

keyh..
pagi raya petame je
dah dua trip marhaban masuk uma aku..ade lagi satu kott..tak mcm raye2 yang lain..
sekarang aku da besar kott..btw raya time hingus2 dulu bes giler!!
raya kali ni sempoi sempoi bahasa saje..

uhuk2..
dihari mulia bulan mulia ni kan..
saya yg bernama MOHAMMAD NURAZRI BIN MOHD ARIS dan ACONG bukan name sebenar

igin..

mengucapkan

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR DAN BATIN

*yang penting adelah KERTAS itu

khas buat..
kepada rakan kawan sahabat serta taulan dan tauladan serba bagai..

terutamanyer
buat ahli penghuni 5BESTARI SMK SENGGARANG.. guru guruku dimana2 jua..
membe KU dekat UMT..serta teman RApat ku..


ampuni dose2 ku!..

till then..take care hari rayer ni!

cincaulouk!

No comments: