assalamualaikum


Thursday, September 16, 2010

raya sudah abis?

assalamualaikumm..

hmm..for me..my riang raya time is finishz when i arrive at terengganu..feling sad , worry *assaimen meyh!..hepi n anger wif duit raya...grr..too many thing i wun to do kat joho ni..but masa der!.anouncement keyh..
raya is already finish start from now!!!..


skrg aku tgh pack barang nak balik tgganu..barang aku ta byk pon..yg byk adelah kerepek ubi!
b4 aku balik johor agy diorang dah oder kat aku..tape..nohal lah beb..ckp je nak ape..aku ley BAWAK!

see..my new hiking beg!..tag harga ta bukak agy..gaga

penat aku carik beg ni merata batu pahat..last aku beli kat parkson jewk..RM240.hambek ko!kopak wet aku..dahla tade roda..berat lak tu..ape pasai aku ade hati nak beli beg ni?!@#$%^wut the fishh

keyh..*sory personel sikit

yang sedihnyer kali ni aku tepakse meninggalkan sweet heart aku..tidak!saye tak curang kat awk okeyh!..hanye awk yang saye ade dlm hidop saye ni..hati saye hanye untuk awk .awk tau?..tapi?
awk tak hargai ape yg y wat kat awk selame ni..sampai aty awk NIKON...

aku decide ta bwk nikon aku tu sbb takot la beb..takot hilang..dahlah aku berhempas berpulas nak beli mende tue..


tiket bas* soryy blur sbb nikon sudah merajukk kot

okeyh2 doakan perjalanan aku ke sane selamat..ni las entry made in johor..
ok..selamat kembali ke dunia asal korang..wake up! exam tak lame lagi nih..
assaimen 70% siap..study juz 1%..hepi 30%..sedih 100%..

tanak balik!uwaaa...
makan nasik minum slupee
selamat kembali ke universiti

uwaaaaa!*nangesh jap..nyanyi skit..U ARE DA ONLY EXCEPTION..

cincaulouk!



No comments: