assalamualaikum


Monday, September 6, 2010

anyting juz for raya!

 mood: penat sampai johor

assalamulaikum raya!

raya masih tidak menjawab salamnyer..adakah raya sedang merajuk?namun..hatiku tidak puas untuk memujuk nya..tatapi..adakah cukup dengan memujuknye?..iieeuu..ok2 for diz entry i juz want to tree four five..story skit bout nak rayer ni..

SOPING

FITING ROOM

CARIK PARKING

ohh man..mak aku bz wat kek raye..aku?..tido dan tido..act aku nga demam ni..ceh!demam ley g mall ptg td eak??..tape2 soping punye pasai..adik kakak dan kakak ku berade di rumah..aku balik uma tekejut ngn eksesori tambahan kat uma aku..bilik aku?pehh..superb!..tido tanpa ingat dunia..raye yang bez la taun ni!..

tadaa! indulgen siap tulis2 lagi...

tq la sis alfa aku!..btw aku da oder dari ganu agy.."ahad beli indujen satu!"..hoho..
lepak seyh nak mkn..dgn big appel nye aku beli ptg td..gemok!!!!..

ak tanak gemok..baju raye da beli beb! elak kne tukar jap agy..ckp pasai baju..nak tau x?
ni yang sedey nak habaq ni..dah la tak same ngn tutt *bukan name sbenar...hmm

WARNA LANGSIR RUMAH AKU TAHUN INI=WARNA BAJU MELAYU AKU TAHUN INI

berguling2 guling aku dapat tau wane baju aku same ngn langsir..pehh! nt aku upload sebagi bukti yg sahih..grr..dah la sepasang saje..ta kire aku nk pkai melayu baju taun lepas gak..baju taun ni aku nak jual kat bundel berdekatan...

the badz newz..periuk untuk mak aku wat kek mengalami kebocoran la pulop..so malam ni tak bau kek la..ni kek kukus okey..bkn kek bakar2 tu..lau tak da lame aku ngap..kek wajip setiap tahun..dmasak selama 8jam..tolong2..sape ley tampalkan kebocoran itu..KOTEX?..hahaha..gilo2

tido

tido

dan

tido..

hmm..kemas rumah then tido..mmg giler tido aku ni..weh aku tgh demam tau..ta cian ke tat ite..
haa!satu agy nak habaq..uma aku da ad karaoke room!yeah!...indahnye sungguh dihari ray ramainya org bla n bla bla...


ini membe aku..name dy ahcong..belakang ni kedai bapak dy chin guan


okey2..no ideas anymor..juz think bout tido..eheh nope2..RAYA..

till then..
chincaulouk!

*hmm cmne baju ngn lansir ni!!..klorox2








No comments: