assalamualaikum


Sunday, August 29, 2010

driver iz my part time job

 assalamualaikumm!

Lately exposed myself to people much especially in blog..act am i shy person in reality..auuu  Err Facebook ? Not really kot haha..fezbuk tak malu abis.. Sudah..i mean watz going ngon wif me juz now!


wekk2! 

 from att 208 merangkap bilik aku


pagi2 jumaat lagi aku da bgun awal..sbb semangat nk g smayang jumaat ni!..tibar-tibar*sudenly..
bru aku igt aku kne jadik driver kepada mereka2 yang tak gheti bwk keta!hahaha...tak ley kutok sangat ni..diorang da tau blog aku..ape sengih2!..trip to shoting watz de filem ntah..aku lupe nak tnyer..huhu..yang aku tau ade scene makan durian secara berjemaah..ade ke?..


uhuk2..the hepieiz ting datz make me krazi?
-makang free tugeder- geder *together
-buat drift *ta tipuu

bez gak dpt jalang2 ngn diorang ni..bez mmg bez! tatapi? esoknyer tezt kalkuluz..waaa tidak2!
mlm sabtu aku setadi bagai nak giler..oh man!..from diz situation..we know azri iz las minutez person..
bak kate mak aku "nak ter??? ..time tu la nak wat jamban" tamat disitu..then time exam td?

no komen..no komen..no komen dan no komen!..paham dok? dok pahe?..


arini?isnin! selase!rabu! khamiz! jumaat!! 
pahe dok?itu adalah hari sebagaimana yang kito sdia maklom dari kecik lagi..tatapi bg aku adalah hari yang panjang..bile aku nk balik kampong ni!...share pic saje..malas nak menyenyeh


yeah ini dy..bukan kampong aku yer..ni tempat shuting mereka
*lawa




 aku ditinggal keseorangan di bazar..tiada duit..menagih simpati



juz like diz pic!




inilah bos aku..aku driver je
*dinner plate tu

so?jomlah kita besame2 menuju puncak gemilang cahaya...dan ttup suis lampu bilik aku ni..
ttup mate?mate aku da mmg dilahirkan cm ni..mata last paling cute kat dunia ni yang tinggal..

jagalah mata anda di bulang ramadang

sesungguhnyer kamu..kamu dan kamu sedang berpuasee..
otw nak rayer..


cincaulouk!!!


*sory diz entry tak lawa..sbb ape ntah..


No comments: