assalamualaikum


Friday, July 16, 2010

group assignment

acalamualaikuuumm..

bertapak: libry umt yg sejuk2 manje
mood: hepi hepo !!

hmm..skrang belog aku da xde pic agy kot...y?
henset aju smlm jadi arwah..wuuu...*lap air mate ckit...beliau jatuh katil smalam....
skrg aku gune henset samsung rm65 je..BTW!! rase agy bes gune enset2 camni...

haa! dlm dua ary ni..aku dtemani 4 empat.......ape nk bg name kat diorang ek..gewe je la sng..
sbb nak wat assaimen MR HAWARi...lecturer paling cempoi kat dunia ni...
satu gerop dlm 10 org..hmm..4 gewe 6 jantan...

task:    filem pendek

tajuk dalam pembikinan...kitorang nak carik idea bagai nak gile...ade yg kene sawan la..haha*jgn mara
brrrr.....then td time kat pantai..g breakfaz jap ngn depa..sape belanje??t q tau!!..baik betul aty beliau..
dtg lak idea MAK BIDAN...haha..

no bantah2..aku terima sratus peratus idea ni...sbb aku ketua!! i have veto pawer now..if i hear some ketidakpuasatian..u r fired!!!haha...melampau kau azri...
skrg ni aku smgt giler nak wat short film ni...sekali seumor hdup..so?aku nk wat betol3..
bajet dlm dua juta..target penonton 5juta...haha..

pakcik kayooo....tp?

igt senang ke?
senior2 ckp..huh!byk tu bnde kene korbankan...ade yg ponteng kuliah la..n bla222
hope! diz asaimen will be feymes thing in UMT..bcoz? ntah...no motif...

 oscar tu..gler r


selamat malam azri!!

cicaoulouk!!

No comments: