assalamualaikum


Friday, June 25, 2010

wayang kulit

ehem2..salam 1 malaysia kefada org jawa..dlm mood yg segan2 mnje ni...kite teroskan topik kite fade ary ni...na tau x..1st time ak tgk wyg mse umo 16 taon ..skrg umo ak BARU je 17..so baru stahun jagung rebus la ak bkecimpong dlm dunia seni ni..*eceh ckp mcm rosyam nor

huhukk2*batuk dgn serius

btw baru je balik tgk KNIGHT N DAY td..dgn??tuttt..*bukan nme sbenar...tom cruz belakon..merangkap abg ipar aku..shhh..dlm perkiraan kerugian aku selama tgk wyg ni..aku rase dah
100kali ak tgk wyg..100 darab 7..RM700...huishh!!dlm senyap2 yer depa rembat 700 ratus dari aku..
hate big cinema bpmall!!mbo square 1 bp!!!durjana punye wyg...
***sape soh ko g..bongokk!

bapak said "dulu ayah nak tgk wayang kene mara ngn embah tau x..embah ckp ko kene tipu ngn cine je..tgk kain putih!" *embah tu ATOK atau GERANPADER dlm javanes...n fact yer..masuk wayang dulu 20sen je..100 darab 0.20.. rm20 je beb!!rugi RM680 aku idop kat zaman ni!!!haha...

act bapak aku jeles kot xdpt tgk wyg skrg..haha...

dlm byk2 citer ..top ten dihatiku adelah

1.avatar..tgk in full HD..boley giler kot..100 bintang!wink2
2.inkheart..sure ade yg x tau rite??..g la gogle yer..99 bintang!
3.2012..tobat sebentar tgk citer tu..98 bintang!
4.harry potter goblet of fayeer..satu2 cter hp yg agk besh..96 bintang!!
5.night of muzium 1 and 2..bes ever plot cter tu..bintang apricon aku bg!!
6.star terex..CGI yg giler2 kentang putar..
7.de lord of de ring!!..tip top plot
8.piratez of karibeanz all seazon...x igt la..tp bes
9.up ..citer yang paling kiuttt!!!
10.adnan sempit..pecah gusi aku tgk


citer top 3 di parit uma aku..
1.watchmen.. negative 100 bintang ak bg
2.kick ass..malas nk cter
3.zombie land..pppffft

perasan x..dlm byk2 cter..1 je citer mlayu...btw sape nk ajak aku tgk wayang citer mlayu..
buang niat anda selumat2 lumatnyer...bukan nak kutok..kekadang ending cter melayu ni..
hmm..kite ley agak ending dy..malahan ad cter yg betol3 tuttt...


baeklah...*nada serius
soping!!!!td g beli brg2 yg patot..beli belt n sluar yg x berape nak dalam..yeah2 ta saba g UMT..
mmbe2 yg g uitm da start blah dari bumi johor arini..muiz n zati penang..suhada melaka..azira k.pilah..nadia perokk..aku agy seminggu agyy!!...


tadaa!!beg yg aku ngidam dah ade kt uma..nike bini kedua aku

kopak agy aku..dlm 1rat someting2..tafe2..janji puas atyyy...
g pasa mlm td aku pkai selipar jepun sebelah lain..wakaka!!ni kes kedua dlm hdop aku...
sape2 yg perasan tu..biarla mnjadi saat indah dalam hidop mu...

okeyla..di jumaat yg mubarak ini..sy ingin mngucapkan hepi2 tu ma fren di UITM msing yer!!!

ak mula sepi di senggarang........


:(..*lap air mte jap.....

cincauluokk!!!

2 comments:

Humblemodest said...

kesian seyh mamat nih...

lanaamii said...

pakai kas0t seb0lah len2 itu xjd hal.style r tu achong! eden ni ponah gak pakai kas0t sbolah lain2 pasal hincek kuceng main lempaq kas0t dgn puan anjing.

cilake. depa curik kasut eden.