assalamualaikum


Sunday, June 20, 2010

credit to D.SHUHADA

wajib tekan!!  (tekan ini)

17 JUN
RUMAH NANI
2.00 P.M
..hepi besday yer!..aku arap kek tu sedap..walaupon x..haha
ok share pic je..

SUPRISE!!!..sprise ker??hihi...ni je yg aku mmpu wat..aku arap hepi

pehal sume nk potong.."weh ni besday aku la"suhada said..haha

iron man malaya turut datang ke majlis tsebut

ak musyikillll..pehal besday gurl yg bg adiah ni...
 




hencek iron man malaya trut mnerima

mini gath + besday patii!!

muke cam mara je...hehe..tq2 nani coz sudi bg kitorang yang kbulur ni
makan nasi ayam PAK CIK LEMAN..huhu..

muke2 x reti knyang..kerang gorengg!!hari bersejarah..NADIA BELANJE KAMI..RM12.20
aku mntak diskaun 20sen..

siyez aku ske sgt pic nih!!!!

buat team boria lak kat pntai

besday gurl!!!

muke2 hepi kami!!hepi sgt hari itu...

selamat lahir2 day to suhada..n yang lain2 tu selamat bejaya further stdy korang..aku doakan kejayaan korang!!insyALLAH..aminn

cincauolouk!

No comments: