assalamualaikum


Sunday, May 13, 2012

politik je tu

assalamualaikum

dah basuh pinggan ? belom . dah sidai baju ? belum . da kemas rumah ? belum . da buang sampah ? belum . dah update blog ? otw mak !!

untunglah aku duk ruma diperlakukan seperti anak dara yang didera . dimane hak asasi manusia ni ! di mana PBB tidak buat kerja kah mereka ? ini mesti umno punya pasal ! jom pakat buat demo lah ! pakai baju kelawar serbu dataran pahlawan . heshhh *mood politik . aku tak paham kenape depa sokong PKR ataupon anwar ibrahim . tapi aku rase PKR sangat bagus . bagus mengomen kerajaan . ini secara tidak langsung akan meningkatkan produktiviti kerajaan . aku tidak kate kerajaan bagus . nak kerajaan sempurna dekat syurga . nak kerajaan bagus dalam nilai islam kat malaysia yang berlambak agama ? zaman khulafa ar rasyiddin time saidina uthman yang kite tau nilai islam ni  guane . itu pon ade orang kate tak bagus dengan pemerintahan depa sampai saidina uthman pon dibunuh . dan biarlah islam tu datang dari hati dan bukan nye dari parti politik or ahli politik . ape ape pun aku seorang yang bersyukur hidup dekat malaysia ni

sebab ape aku aktif sangat pasal politik ni ? sebab aku ade join satu program  . kat situ aku terdetik nak bagi budak budak zaman aku untuk ambik tahu pasal politik . kalau jenis tak nak ambik tau atau orang tua . cube imagin tibe tibe satu hari si noob tu dapat  satu artikel politik . adekah die pecaye bulat bulat or carik kebenaranye ? tu yang pergi demo tu . matanglah dalam politik tu je yang aku seru . jangan sebab rosmah ko pangkah pembangkang . jangan pangkah kerajaan sebab video seks .

ni budak noob pasal politik 

pakai legging di tempat awam . ni sume salah umno lah ni 

sokonglah pembangkang kerana sekarang rakyat ditindas oleh kerajaan . aku pon tak paham ape yang ditindasnye . 


post lepas mendapat tentangan hebat daripada orang orang yang ermmmmmm yang aku rase orang tu ade masalah dengan aku . dinsini wa nak menyebutkan  " INI BELOG AKU DAN INI BELOG BUKAN KAU YANG PUNYA "

cincaulouk

2 comments:

nurulmunirah said...

pertama kali tengok lelaki pakai legging -_________-"

Fariha Abdullah said...

salam...sy bw sini...jom2 join segmen salam kenal di blog sy jommss....

http://farihaabdul.blogspot.com/2013/11/segmen-salam-perkenalan.html