assalamualaikum


Sunday, November 13, 2011

kecik besar je aku tengok

assalamualaikum

ok aku sekarang baru dapat detect yang aku ni panas baran . wowo kenape dulu tak macam ni beb ? dulu aku rase aku chill je cool je dengan ape ape yang shitt datang kat aku . dulu kecik kecik mak aku marah or kakak aku marah je . mesti aku senyap then tibe tibe je happy semula huha huha balik . kalau sekarang mesti aku senyap lame lame . kekadang sampai dua tige hari aku senyap . ape kes ?

orang kate maybe aku period kott . barangkali .

aku pikir balik . dulu aku bengap bodoh tak kuat tak pawer kecik . ape yang shitt je mesti muke inocent . ok sekarang aku pkir diri aku pandai bagus kuat pawer besar . ape yang shit je mesti nak menang  . ouh baru aku tau . EGO . bende kecik pon boley jadik ke besar . tu yang kecik besar kecik besar aku tengok . sume nye aku nak menang . paling teruk sampai satu jadik satu kes time main hoki aritu . emo + ego .

muke tak boleh blah
ok sekarang aku belaja nak cool . stay calm and be positif .

cincaulouk

No comments: