assalamualaikum


Monday, October 31, 2011

operasi pembersihan 2.0


assalamualaikum

okeh aku memang dah sampai bertelur telur tahap keboringan aku kat rumah ni . perkara paleng bes aku buat kat rumah adelah tengok kipas sampai pening then tido pastu mule la mimpi bukan bukan (mendetuyangpalengbeslahh)  selagi tak kemas bilik aku tu selagi tu lah segala ceruk rumah berkumandang suara mak aku . okeh aku kemas ni . baru balik penang+langkawi ofcoz sume barang berterabur . salah mak aku lahh ni tanak kemas kan hurrr

aku memey tak akan bagi orang lain kemas bilik aku sebab dikhuatiri terkantoi samting samting yang tutt . siyes aku penah marah mak aku kot sebab kemas bilik aku . haha jahat aku . bukan ape saye ni memang rajin kemas bilik saye :-) okeh time dok kemas terpandang pulak kotak wasiat aku . dah lame tak bukak rase nak bukak pulak . mane tau gambar awek dalam kotak tu hidop . wuuu rindu weh kat stuff2 dalam kotak nih

manuskrip 

tersimpan rapi disamping bau sabun MAY . rahsia aku and orang lain yang rapat dengan aku sume ade dalam kotak ni . tengok2 balik memang kelakar nak mati sume bulu ketiak aku gugur bace manuskrip milik budak azri ni . aku saspek time aku kat terengganu mak aku mesti dah khatam bace bende alah ni . mak aku bz bodi sikit hal hal ni . maluu aku weh kalau kene perli  .

kotak wasiat aku

file sejarah kelas aku 4kg ye berat die
(bukan subjek sejarah )

dari topik cinta monyet , kengkawan , macam macam lagi masalah budak budak zaman dulu sume ade dalam kotak wasiat aku . aku simpan sume bende ni bukan ape . takot satu hari nanti kepale aku terhantuk then lupe ingatan . dengan ade nye kotak wasiat ni senang sikit mak aku nak pulih kan aku . tadelah masalah identiti terjadi kan ? or satu hari nanti tahik bintang jatuh kat bumi . sume manusia pupus then alien terjumpe manuskrip aku ni . sejarah tamadun awal alien kat bumi ni ade name aku taw ! 

okey siyes aku memang seorang pengumpul . bukan kumpul setem ye anak anak . entahlah aku pon tataw na cakap hampir sume bende yang ade meaning aku simpan . ade ciri cri penyimpan mohor besar tak aku ni ? 

ulat tiket


maddi jane price tag ni lah paling aku nyesal kumpul . when nak beli samthing je mesti mak aku cakap "tak nampak ke dah berape banyak kat bilik tu bergantung gantung " heshh! 

ape ape ponn bilik aku dah terkemas dengan jayanya . penat bejalan tak hilang lagi thanks kepada keluarga rahmat saad mensapot hotel serta transport . okeh tinggal sabah je lagi negeri aku tak jejaki . lepasnih sabah here i come (mimpilahh) 

cincaulouk



No comments: