assalamualaikum


Thursday, October 13, 2011

i love you

assalamualaikum

sori aku lupe yang aku ni ade blog . act aku merajuk sebenanye cume tade orang yang nak pujuk aku ..hehh . ok dah abes part 3 diploma . separuh lagi perjalanan nak abis zaman perikanan laut dalam aku ni . tapi tibe tibe aku nak tukar kos kejuruteraan undang undang bahagian teknikal lahh .
(alasan= mabuk laut)

okey tahniah kepada kakak aku sebab dah berhenti pengajian nya dalam kos audiology (kejekorektelingaorangdahkejetapikedekothuhh)

pernah tak korang rase ditinggalkan suami pakwe makwe or kawan ? macam tu lah aku rase sekarang . kite caring kat die and ofkos lah kite harap die caring balik kat kite kan (nampaksangattakiklas) tapi kadang kadang tu kecik hati den oi . tak cukup ke kekaringan yang aku bagi nih . timah timah saye tak cukup caring ke? hehh dalam kelukaan tu ade pulak orang yang wat kite happy and ambik berat pasal kite . die lah selalu wat kite happy even die bukan dalam hati kite . terase orang tu pulak lagi berhak kat hati kite . ouchh wehh . ikot hati memang aku nak lepaskan tapi naseb baik ade otak terpikir gak kenape die macam ni . macam kucing kan . kite care bout makan minum tido die but keje die tidor aje and tak pernah nak caring pasal tuan die . penah ke tengok kucing belikan tuan die big apel? paling koman pon jilat jari jari je tu pon time nak makan . but kucing tetap setia kat tuan die rite ? . macam tu lah kot die .
aminn sory sebab kurang pecaye

rase nak carik awek sekarang ni semakin kurang pudar kusam dan tidak bertenaga . tak tau kenape . aku dijangkiti gay ke? ouh tidak bai same sekali di dunia dan diakhirat sane . aku rase macam buang mase! ngurat ngurat tak dapat then sakit hati . siap niat nak santau die lagi haha . ah biarin saje lepak dengan membe lagi nikmat . kite susa diorang jugak tolong kite nanti rite . susa senang besame . tak caye? cube tengok time taya moto kete pancit sape tolong ? membe kan ? imagin la awek ko tolong ko tukar tayar . tak payah la carik membe time susa . puii pegi men jauh jauh kecuali ko bagi awek ko baru aku tolong .

ni kawan aku 
(rasenakpelempangeyangbelakangtuboley?)

okey da tataw arahtuju duduk kat rumah ni . padahal baru sehari kot . ok kuih aku beranak lagi (kuceng) aku pikir ko dah menopos but sempat lagi ko menjalankan aktiviti haram ni ea . tapi asal wane putih je ? jimat dakwat la tue . member2 yang dah cuti sila register name untuk waiting list tgk wayang dengan aku!  transpot disediakan siap insuran nyawa lagi .

tunggu flight punye pasal nak balik semalam

cicaulouk..

opss! dikesempatan ini aku nak berterima kasih pade yang wish bevday aku .
(yangpentingtahunniakuselamatdaritepung)
terima kasih demam!


No comments: