assalamualaikum


Friday, July 22, 2011

aku pregnant

assalamualaikum..

tanpa rase serba salah jeleskan aku yang korang kat kampong tengah gather gader makan ABC kat tepi pantai ea ? tapi yang penting tak syok kan takde aku ahah ~ tapi secara tidak sengaje nye gambar kat FB aku tuu err . kebarangkalian yang jeles akan bertanye " eeii pulau mane ni .. korea ke ? " yang ego pule akan meng ego " ala pulau je kott " (sambil gerak gerak leher) menurut pemerhatian aku la pulau ni lagi lawa dari pulau  redang maa . okeyh ! taknak belagak . lagi satu pulau ni ade wifi e eh belagak lagi

tips potogerapi : tunduk sikit (bagi perut buncit)

REPORT KE PULAU PANDAN JAUH KETENGAH GUNUNG DAIK BERCABANG TIGA

18 July 2011 , Pulau bidong Kuala Terengganu seramai 107 orang ke pulau tersebut dengan misi yang sia sia . apabila seekor mahluk yang tidak dikenal pasti identitinye disyakki telah jatuh ke pulau tersebut tanpa menggunakan payung terjun . maksud saye jatuh pelepuup gitu jee . kami diberi task untuk mencari mahluk tersebut selama 4 hari 3 malam  . pelbagai cara digunakan seperti skuba , hiking , snorkeling , pukat tunda , pukat hanyut , mencandat dan memancing . tidak jua ku temui . bagai katak bawah tempurung lahh . maksud saye bukan katak tapi mahluk tu lahh . pelbagai cara digunakan tetapi maseh tidak kujung tiba . dan untuk tidak membuang mase lagi . dengan menggunakan teknik terakhir kami iaitu teknik memberi makanan ke laut . teknik itu sangat perit sekali yang amat bagai mencurah air kedaun keladi biar sampai ke pangkal lengan . ia menggunakan tenaga dalaman straight dari usus perut directly trough to the mouth then ... *cakap je la aku mabuk . terima kaseh

yang benar;
 acunk
(pemabuk tegar)

okeyh . aku memang tak expect yang aku ni mabuk laut lahh . sebab dulu aku ikot kapitan jack separo selamber je pegi candat sotong kat area pulau ketam . buat malu haku jee . dalam 18 orang sekumpulan aku sorang je ter uwek uwek atas bot . eleh ! aku tau yang wanita wanita ni tanak muntah . takot orang pikir bukan bukang kang ? *ambek ati sendiri

kat darat ko lah raje . kat laut ?

muke aku memang putih bukan pucat mabuk lahh bak kata ST12 jangan lah kau pernah berubah *warna

sotong (1 ekor) . kerapu (2 ekor) . yu (1 ekor) . spisis tak dikenali (log out)

ahah . bukan calang lah dapat melancong free dengan member member sekepale . naik redang paling koman  5 ratus abes apetah lagi langkawi dengan cokolat nye (daim) . lau nak free lagi pergi lah ke pulau pinang ! lepasni bak kata maher zain insyaallah aku plan ke pulau perhentian pulak .

cincaulouk..
*alamak berus gigi aku tetinggal kat sane






2 comments:

Unknown said...

hahaha... it is a common thing to throw out when you are off to shore... nice trip I guess.

izni said...

gamba cantikk .
:))