assalamualaikum


Wednesday, August 18, 2010

A+ untuk filem pendek

assalamualaikum..*wink2

heeeehuuuuhaaahooo....aku hepi aku heppi aku hepi...
finaly siap gak filem pendek aku...penat besengkang mate..tido pkul 3 for editing..peh!
shooting jgn cakap la..time puasa tu..dugaan2..but i got some prob here..hmm..rilex mr azri..
the wordz can i explain iz HABIS MADU SEPAH DI BUANG..takpe2..aku iklas wat keje aku..
don wory aku tak kesah pon..

dush2!  syiuuhh bad mod! ok2 aku nak citer sikit ni..

(sape2 nak filem aku bg la pendrive yer..)free!


btw ni lah paras rupa filem pendek aku ni..hensem tak?..1st luk like horor muvie rite?..haha
act filem ni bergenre romantik kelakar n seram sikit2..aku belakon jd heroo!haha..kelaka..azri as HAKIMI...heroin?..rahsia2..filem ni berkapasiti 30 minit..name pon pilem pendek..


video
scene 1..sory low quality...



"semua baguz"

fuh!..bergema hati aku dgr lecturer aku ckp camtu...dah mcm gema takbir raya lak..siyez aku
puas hati ngn hasil karya aku ni..byk dugaan2 yg berjaya ditempuhi dgn cute..alhamdulillah...


stop citer sal filem..kite masuk ke bab agama lak..dah bape ary kite puase?
aku rase lagi dua tiga hari lagi nk raya kan2?...haha..1st time puase jauh ngn family..
MAK AKU SANGAT RINDU SAMA MEE HAILAM MAK !!...imagin that?hidup baru so pengalaman pon baru beb..tp?aku berkecil hati gak ni..hari2 makan nasi kerabu..esok kerabu..arini kerabu..ish2..name pon dok pantai timur..ok2 aku share pic..

besame team produksi aku kat masjid keriztal

masjid terapung lak

i like diz pic!

scene berdarah..a.k.a sirap

yaa! ini dia heroin....



okeyh..ni je yg dapat aku share wat entry kali ni..selamat open n sahur..
assalamualaikum!


chincauloulk!!


No comments: