assalamualaikum


Friday, July 9, 2010

seminggu kat UMT

assalamualaikummm...

hoyehh...aku kat sni alhamdulillah sehatt sokmo...dah 5 ary aku kat sini...penat berbaur ceria!!!
az usually kne orentasi la pe gy kan..apela la diorang ni..dulu time aku drjah satu pon xde orentasi ni...
mcm budakz2..sape budak?..aku la pe agy!..saya!...act kat sini juz ade SATU diploma je..sbb uh feymez..feymez??..boleh la..kitorang kne panggil budak ikan..pehh!...

grr...

okeyh..roomatez ak lak...ade 4 ore(orang) maaf pngaruh budaya dan bahasa..
agk sempit la bilik aku tu..tp takfeee...*mngeluhh...sorre dari pahang..call dy abg  azmang..umo 25 tahung..sorre lg dduk kat losong..ganu..siyes aku x tau nme dy..haha..aku juz pgil abe je..lg sorang orre kelate..tinggi beb!..ni pong aku x tau nme dy..haha...las sekali nme dy acong..org joho!..acong tu masuk surau je sume org tgk mcm nak mkn acong je tau...igt aku ni cina ke!!!!!!

assalamualaikum!!!see i am true muslimmm....*nada geram belake

nak jumpe org joho kat sini susah belake..tp aku x sangke la..jmpe abg fom six ex skola aku..
syukrii..KP smks..dpt la blik raye same2..haha..waklu tiket lom jual lagi dol..
jalang2 cari makang...22hb ni aku balik kot..rinduu samaa mereka!!

ni budak ganu..same kos

 
atas mmat paling kecoh dlm kos aku...


lepakk time!!

haa!ni pantai UMT..jalan kaki dkt je..20minit je dari bilik...waka waka
dkt kan?..btw 26HB ni aku g PULAU BIDONG!!...


hmm..kat sini wifi x smpai bilik la..so kene g kafe..adoi..mak!nak berodband!..lau boley byk agy ak nk citer ni!..entry kali ni baru intro je ea sal orentasi ni..haa! MEK = GEWE = AWEK... mmg byk!
tp........sume pangkat akak2 la..xpe2..ak tunggu yg kat johor!! sape??...penguin laut kot?...

okeyh...


bez giler bediet!sape2 yg gemok tu jgn risau anda akan gemok selamenyer..kerna U merubah muka bumi perut anda!!...kat sini nga musim tagline waka2 la...ganu ckp wako2..

keje aku dok kelih asrama gewe jo...*haa phm tok?..

cincauolouk!!!!


2 comments:

oshinajwa darnisha said...

gud luck abe ganu!
huhuhu..
moga trus sukses..
blik kepong jangey lupo kawe!
ole2 jugop keyh.. :)

Anonymous said...

yolah tuu...