assalamualaikum


Wednesday, May 26, 2010

kelantan lagi

mood: riang2 nak raye
xtviti: packing barang nk balik kmpong

hohoho balik kampong hati keyang...bwu pas melantak nasi fat nih..jap2..muhasabah diri..
dah lame aku xlari dari uma ni..so ak plan nak lari dri uma mlm ni..aku x mcm minah lari uma sbb ikot bf balik lombok jumpe mak mtua..bengong eak?baik lari ngn ak..dpt gak mkn aizkim padelpop ngn aku..

mlm ni g klantan jap..(peh mcm klntan tu sekangkang kera je dri um aku)..lau diikotkan maleh den nak g..2 miggu lpas bwu je g klantan..memandangkan FREE ak ikot jewla..cikgu ofer sape xnk..
okeyh2.. larian ak slama 4 hari..tafe2..bekorban demi nak crik gewe klantan!depa lawo2 deh..



















ciri2 awek idaman aku
-pempuan tuliiin.."hai bang" *imagin suare mas idayu plus++ salem iklim
-tidak GEMbira tapi slim2 aje..bak kta pepatah 'sikit2 lame jadi bukit'
-smile x nmpak gigi..wlau gigi hekau lawo!
-byk shawl dari tudung..mmndangkan ex aku si yuna da dkebas org..so crik yg fmiliar r
-mahal!..tiada jualan hujung tahun atau jualan mega sale n bla2
-tidak mmpunyai aset2 GEIDIX,CENGENG, dan NGADE2..rimas2!
-photogenix ..model2 overcea pliz be atention kat hencek azri ya..
-blur2.senang ak tipu nt..."mak u call i suruh cpt2 minang u".then dy bkate"haa.hmm .erm?ea?ok2"
-pandai masak espcially meggi
-small2 n comey..da baligh ea
-x complicated n truz trang..
-selekeh n cincai..
-suke mkn belacan, cincalok, budu dan sekutu2 nyer..
-mesti berketurunan raja
-manjeee..ilike!!

KOMEN PERSATUAN LELAKI SEJATI MALAYSIA TEHADAP STATEMENT DIATAS
*azribakal btemu calon yg sesuai pada usia 57 tahun..

syirik2 la psatuan ni...ish2 azri sgt cerewert mewet..lau muke aku ni mcm brad pit x pe gak..
btw bab2 ni..SETIA! loyalty phm!..rupe paras len ceter..tp laki msti mau yg baek pnyer!!!
sekali lagi..bukan cerewt..tp MAU YG TERBAIK!jodoh dtgn tuhan..

chincaolouk!

No comments: